Tuesday, November 24, 2009

Green Day



Hari ni tema aku n En.Naza ialah hijau...hijau untuk hari yang best dan menyeronokkan...hijau untuk ketenangan...hijau untuk senyuman ikhlas...hijau untuk kesegaran...hijau untuk alam..


 
Destinasi tujuan adalah ke JJ Bukit Tinggi...1st tempat kami p ialah kaunter tiket wayang...mau p booking dullu takut habis n as we expected the counter is full..cerita 2012 is fully booked....tayangan midnight yang available hanya senario the Movie n The Box...

Kami gamble pilih The Box n hopefully the movie is ok...pastu aku n en.naza mulakan shopping time...masuk Padini en.Naza da mula tersangkut kat sepasang jeans...hehehehe...

 
Sesi fotografi kat Fitting room...test jean baru yang sememangnya aku n dia da memang berkenan sangat... sangat berkenan walaupun 2 3 hari lepas baru beli sepasang kat uptown Shah Alam...


Ha...amacam? nice kan....aku yang memang da berkenan ni apa lagi...cucuk2 jugak en.Naza suruh beli...bukan apa...susah sangat nak beli jeans..tunggu koyak tambah rabak baru nak p beli...


Aku pun ada jugak beli something..sangat suka hati sebab sangat cantik sangat...dan yang lagi best en.naza yang beli...terinngin jugak nak beli sehelai 2 baju tapi x sampai hati nak pow duit en.Naza banyak2 walaupun dia da banyak kali offer nak beli apa lagi...aku memang menolak tuah pastu mula la nyesal x beli...huuhuhu

 
Around 10pm kitorang  gerak cari makanan pulak...lapar giler da masa tu...punyalah banyak kedai makan kat Bukit Tinggi ni sampai rambang mata nak pilih...lastly kitorang masuk kat Black Canyon..da lama nak makan kat sini sebab ramai yang cakap makanannya sedap...

 


Lepas order sempat lagi bergambar kenangan...muka masing2 tetap ceria walaupun da penat jalan2 kat dalam shopping mall yang maha besar ni...


 
Sambil tunggu makanan sempat lagi en.Naza membelek seluar yg beli tadi...hehehe kusyuk betul.



 
Me..tomyam udon yang sangat sedap cume x suka sebab ada banyak udang...n black coffe o ice..
Him...Chicken with kuew teow..dont remember the name n Coffee Latte..

 
 
Side order yang sangat best especially the fried wantan...the best ever..

Time makan tu da lebih pukul 10.30pm da... we were the last customer at that time yang still enjoy eating...but still no one chased us out...hahaha buat selambe je makan padahal tahu tempat tu da nak tutp...at last nearly 11pm baru lakami keluar tu pun side order terpaksa tapau sebab tak sempat makan...what a day...jalan punya pasal sampai tak ingat makan....

 
 
 
 
 
 
Terpaksa melepak kat escalator sebab kerusi kat koridor da penuh dengan manusia-manusia yang sama2 tunggu nak tengok wayang...sambil2 ambik gambar sempat lagi kitorang menjamah wantan yang di tapau tadi kat escalator tu...hehehe sampbil2 tu borak2 n ngintai2 orang dating...rutin biasa yang x leh tinggal...


12.00am the movie started...huhu sangat tidak best n membosankan...patutla masa aku cek kat cinema online the movie just got 3 stars...aku ingatkan best la sebab macam horror movie je...rupanya sangat membosankan dan jalan cerita tidak menarik langsung...en. Naza awal2 lagi da terlentok kat kerusi...kalau la aku tau ceritanya x sedap...lagi tak best cnfirm aku da beli tiket senario...da la lama x tengok wayang berdua dapat pulak cerita x best memang mengecewakan...huhuhu sadis...

Habis je wayang kami terus tuju ke uptown...nak cari kasut keje en.naza...kasut lamanya da bertukar jadi mulut buaya...nasib bukan dengan tuan2 nya skali yang bertukar...kalau tak, aku la yang nangis tak berlagu....

 
 
 
 
Aksi-aksi si jejaka memilih kasut...sekali-sekala tengok orang lelaki ni bershopping memang seronok...nasib baikla en.Naza ni suka jugak bershopping n tengok2 barang aka windows shopping...memang kenala dengan perangai aku yang gila shopping ni...

What a day...really enjoy the date although been spoilt with the worst movie ever...huhuhu...hopefully we can spent  time again next time...hopefully sooner... (^o^)

No comments: