Monday, March 22, 2010

Sudut Tepi Meja Aku

Aku tahu aku da lama tak update blog nan satu ni...tapi ini bukan la aku saja2 tapi sebab aku terbz yanng teramat seminggu dua ni...huhuhu assignment pun banyak nak kena hantar...sampai tak tidor malam aku dibuatnya...adakah sebab aku ini seorang pelajar yang sangat berdedikasi atau pun sebab aku ni pelajar yang wat assignment last minits..hahahaha aku pun x tahu...tapi biasanya bila da lepas baru nak menyesal...huhuhu

hahaha ini la rupa keadaan tepi meja aku...bersepah dengan buku..buku library yang overdue pun ada...aku x dapat nak renew date sebab ada student lain yang gatal p reserved (ohoho buat macam rete sendiri la pulak)...so aku malas la nak pulang lagi sebab takut nak guna lagi..huhuhu kadang-kadang kita pun kena pentingkan diri sebab orang lain x de nya nak pikir hal kita...yang penting kerja siap...

hopefully next week is the last week aku bz...tapi lepas tu dah final..bz jugak... (~_~")

No comments: