Tuesday, December 15, 2009

Storm Warriors

Storm Warriors

Director: Oxide Pang, Danny Pang
Cast: Aaron Kwok, Ekin Cheng, Nicholas Tse, Simon Yam, Charlene Choi
‎1hr 52min‎‎ - Action/Adventure/Fantasy‎‎ - Chinese‎



Permulaan cerita kira ok la bila terdapat perlawanan antara Lord Godless n Nameless. Cerita ni quite ok la cume aku agak kurang suka filem yang terlalu banyak effectnya...tak banyak lokasinya yang betul2..kebanyakkannya adalah effect semata n dalam gua then atas bukit..bukit pecah la...aku prefer cerita yang lebih realistik...tapi bila tengok dia lawan memang best especially bila wind dapat kuasa kejahatan..n cloud dapat kuasa pedang baru..Tapi yang aku nak gelak bila hero jahat, Lord Godless tu pakai baju besi yang nampak punya berat n dia sangat lah tidak banyak pergerakan..berlagak je lebih..last2 mati jugak... Tapi ending dia agak tak best sebab aku rasa tergantung bila cloud jatuh dari bukit sebab nak selamatkan wind yang baru tersedar dari kejahatan..so tak tahu whether cloud hidup atau mati..

No comments: