Monday, March 15, 2010

Zaman Dolu-Dolu

Kenangan zaman dulu2 time muda remaja...tapi sekarang tetap lagi muda...huhuhu orang kata aweks muda ...hehehe

Zaman sekolah rendah (SK Taman Tun Aminah, JB -> SK Cenderawasih, Kuantan)
Sebelum masuk Sek. Rendah cenderawasih masa darjah 6, aku sekolah di SK Taman Tun Aminah Johor bahru...tapi time tu x de gambar la..sayang betul...ada jugak jumpa membe lama dari johor tu n kebanyakkan mereka da kahwin....



Zaman sekolah menengah (SMK Tengku Panglima Perang, Kuantan -> SEMSAS, Kuantan)
Ada sekeping ni jugak sebab gambar lain ada tapi aku x scan...pastu gambar kat semsas memang banyak tapi pun aku tak scan...



Zaman Poli Dungun



Lepas Poli Dungun, Poli JB pulak...pastu masuk Uitm Shah Alam (PLK) tp xhabis..sempat 1 sem je sb aku apply extent pastu terus aku extent sendiri x daftar2 da..hehehe pastu baru le masuk sini, UUM. Sem depan aku dah last semester dah...cepat la hendaknya habis...

No comments: