Saturday, January 03, 2009

New Year Intentions..

Unfortunately aku terlupa untuk sediakn awal2 apa azam tahun baru aku...so mana yg sempat je yg aku masukkn dalam perancangan awal aku..tp yang aku aim dan hajatkan ialah untuk dapatkn result yg baik so that my scholarship x kena tarik...hehehe..
pejam celik da je semester ketiga aku kat UUM ni..so da je senior tp rasa cam baru je masuk check in kt Bukit Kachi ni. so tahun ni di Bukit Kachi ni le aku sambut tahun baru tp xrasa sangat la sebab kt cni cuti public ialah pada 29hb Dis sbb awal muharam...Lebih Berkat n berpeluang jugakaku mendoakan doa awal muharam yg membe aku baca..malunya aku sebab ni 1st time aku baca doa tu...shame on me..

azam aku 2009 :

  1. nk result best
  2. nk kurus badan yg x berapa nk kurus...
  3. nk aktifkan diri
  4. nkperbaiki hubungan dgn c dia
  5. nak lengkapkan ibadat mana yg x lengkap
  6. rancang belanjawan spy x terboros
  7. simpan duit...

hopefully aku dapat upgrade la sume azam aku tu n diri aku to be a better person in the future... aku nk la pulak jd yg best...asyik jd x best pun xbest jugakkan. 2009, i'm looking forward to shine...Amin Ya Rabbalalamin.....

No comments: