Tuesday, February 22, 2011

My Sis Engagement - 04022011

A day before my wedding was my sis engagement with her love one, Amin (brother in law to be) - huhu nasib baik kali ni bukan lagi yang sebaya dengan aku...just the rite age...leh la jadi abg ipar yang berwawasan kepada adik2 ipar yang mcam2 ragam terutama si bongsu...Majlis kakak aku ni berlangsung lebih kurangpukul 3 petang selepas solat Jumaat...Let the pics do the story morry...

Sedang menanti majlis bermula....
My Sis and I
My Sis n Mom


Sis n Mak Ngah





Hantaran yang kami sama2 siapkan pada malam sebelum majlis...huhu mujur la siap...ini hasil tangan amatur..
Disolek oleh kak nani...




Sis n Mama Aqil (Acik Ily)


Jubah yang beli kat PKNS Shah Alam dengan harga yang sangat berpatutan - RM70, bersama tudung pinjam (tudung aku)





Saat Perbincangan sedang berlangsung
Makcik to be tengah sarung cincin

Cincin risik n tunang...
Alhamdulilah, all went well....malam hari pula sesi menyambut menantu to be telah berlansung...hehe en.Naza n family sampai time petang aroung 6.30pm..maka malamnya dijamu dengan sup tulang n kari kambing biri2...sodap tu...haha aku tau ramai yang x makan kambing...tapi aku memang perempuan melayu sejati so daging kambing pun no hal...hehe... wait for my wedding nye post ya....will be publish soon...


With Loves,

1 comment:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

cantik baju kakak ko..cm xcaya lak rm70 jer..huhuhu...tp jimat la kn..cz satu pelamin kongsi 2 majlis...huhuhu..xsabar aku nk baca entry majlis ko wlpn aku join skali..hahhaah..yg penting nk tgk pict kawin ko jer...adakah pict aku tersenarai dlm pict kawin ko 2...huhuhu