Tuesday, October 04, 2011

Hari Konvokesyen - 2/10/2011

Tiba sudah hari konvo setelah berhabis bayar yuran sebanyak RM100 dan gambar 3keping RM50... Mujurla ada member aku yang baik hati nak amikkan jubah aku...Thanks u dayah.... 

Awal2 pagi pukul 7am aku n my parents dah gerak ke UUm dah...memang kena awal sebab nak kena berkumpul dulu.. Punya la liat nak bangun pagi tu sebab malam nya aku tidor pukul 2lebih, so pukul 6am baru la aku bangun..huhu so apa lagi, rushing la dok persiapkan diri... Makan pagi sempatla aku makan kek cheese blueberry yang aku beli...tu je sarapan aku pada hari tersebut, air pun lupa nak minum...

 Dah siap pakai jubah da time kat homestay sebab x nak kelam kabut kat dewan..

Tengah menunggu nak masuk ke Dewan Mas, tempat majlis berlangsung...
 Time ni dah kat dalam Dewan Mas dah...mujurla group aku penerima pertama maka x perlulah tunggu lama nak naik pentas... Gabra jugak time nak amik ijazah tu, mujur la line 'Terima Kasih Tan Sri' tu aku x lupa n berjaya lafazkan dengan lancar siap dengan pakej senyuman lagi...



 Bosannya menunggu orang lain amik ijazah...lama jugak kena tunggu.. mujurla aku bawak masuk sekali beg n pekakas aku sume so dapatlah ber sms menghilangkan boring...hehe

Pukul 11.30 kitorang dah boleh keluar dewan dah.. Habis awal untuk sesi aku, Alhamdulillah... So bila keluar, sesi amik gambar la pulakkan... X sempat nak bergambar dengan kengkawan sebab time tu suasana kelam kabut skit sebab ramai sangat student n parents kat luar dewan. So last2 aku p cari mak ayah aku n bergambar. Pukul 12lebih aku dah p pulangkan jubah dah sebab nak balik ke homestay. Kesian suamiku tunggu lama kat homestay dengan kekucing semua....

 With my mom n that lovely Daisy yang en.naza hadiahkan...

 With my father


Congratulations to me...

Setel dah semuanya...tinggal nak mencari kerja je lepas ni...wish me luck ya....


No comments: