Monday, October 03, 2011

Heading To Sintok

Off to Sintok at 8.30am on 1st October 2011 with my belived husband...

Finally its time for convocation... yeay \(-_-)/....
Haaha...mode muka x happy langsung... Happy jugak la tapi x de la over excited...

First stop at RNR Tapah...
Pekena lunch dulu...lapor weh sebab x makan pagi..

 My feveret terung...nyum nyum tapi regenya mahal betul...
Nasi + ayam goreng + terung seketoi = Rm6.00

 En.Naza's lunch...
Nasi + sayur bendi + sup tulang = RM9.00

Sabor aje la...memang kalau makan kat RNR memang lagu ni harganya...


 Rini kepanasan...
Disebabkan kitorang duduk kat homestay maka Rini, Budop n Aboo berpeluang melawat ke Kedah...

 Sambung pejalanan...

Masa dah masuk kat area Jitra tu tetiba terserempak kereta mak aku...padahal mak aku gerak dari Bandar Baru Klang pukul 6.30am tapi akhirnya aku n en.Naza yang sampai dulu  kat Homestay kami kat Taman Palma Sintok. lebih kurang pukul 3.30++ kitorang sampai... Memang puas hati la dengan homestay yang sewanya RM150 semalaman ni. Ada 2 bilik tidor n bilik mandi, tapi besar n luas n best sangat.... Thanks to en.Lutfi owner homestay yang juga merupakan staff uum...
Petang lepas Asar aku ngan parents aku p Changlun,mak aku nak beli keronsang n tudung kat Pasaraya C-Mart. Sini memang murah beb keronsang n tudung... Tapi disebabkan ada expo kat UUm sempena konvo, harga tudung kat expo murah RM10 dari harga kat C-Mart ni...

Malam lak jalan ngan mak aku n En.Naza kat expo...lama gak kitorang pusing2..hehe kul 11lebih baru balik... mak aku beli tudung sampai 4 helai...mkat kuantan x de nak dapat harga murah macam ni...

 Yeay...dapat bunga daisy...hehe. Aku suka, en.Naza yang hadiahkan sempena konvo aku ni.. Aku pilih daisy merah ni sebab warna nya mencapap... Ada jugak ros sejambak n lagi murah dari daisy ni tapi aku prefer this one sebab lagi cantik n menarik n lebih tahan lama....

 Syok dapat bunga...best best... tengok gambar atas ni rasa feeling romantik2 pulak...hehe



Esoknya konvo (2/10/2011)..so esok la aku sambung story mory ea...hehe

No comments: