Saturday, August 28, 2010

Generasi Baru Kucing Terbang

Kucing terbang en.Naza da melahirkan anak....yeay...xsangka sebelum raya...ingatkan dia nak 'boom' lepas raya nanti sebab dua tiga hari lepas masih lagi bergerak aktif...syukur alhamdulilah semuanya selamat..Sila layan pictures di bawah ya...

Rini aka kucing terbang - gambar ketika bunting

Ketika kelahiran pertama : The Three Stooges in Blonde color
5 beradik...x sabarnya nak tunggu diorang besar...
Si ibu dan anak2

Tarikh Lahir : 27 Ogos 2010
Hari Lahir : Jumaat (Hari Nuzul Qur'an...memang istimewa la kelahiran diorang kali ni)
Waktu kelahiran : 11.30 pagi
Jumlah : 5 ekor (3 oren, 2 putih)
Nama ibu : Rini
Nama bapak : Jimmy the handsome



With Loves,

4 comments:

Neko D. 13 said...

huhu cute2! rase mcm nak mtk satu jeh :p

LisaVsKhusairi said...

COP...NK COLOR PUTIH EKK...HEHEHE

KePOchi LaTTe said...

neko : kena tengok availablity dulu...insyaallah kalau ada rezki boleh je nak bg...
lisa: hehehe yg puteh mak aku da cop satu yg lg sekor ko kena tnya tuan punya...

a.m.n.i.n.a said...

tahniah! hehe...