Tuesday, April 19, 2011

CONTEST MATA PALING KEBABOM!

Ya...aku join contest lagi...Kebetulan hari ni aku baru je order 2 pasang contact lense kat fb yang berharga RM20 sepasang...sangat murahkan...

Ini dia banner contest...sila klik untuk link dengan page contest ini..
Ada beberapa syarat yang perlu dipatuhi untuk memastikan aku termasuk dalam 2 orang pemenang bertuah contest ini yang akan menerima sepasang contact lense..

(1) Jadi follower blog penganjur contest.
(2) Klik like DI SINI
(3) Buat entry tentang contest n letak sekali gambar yang dipertaruhkan kemudian tinggal link page anda dalam comment entry penganjur
(4) Boleh letak banyak keping gambar dan penganjur akan pilih sekeping gambar terbaik. Tapi syaratnya gambar x leh melebihi paras dada sebab nak fokus pada mata...
(5) Tag 3 rakan blogger ya...
(6) Letak banner di side bar dan link kan ia..
(7) Gambar tu akan di upload DI SINI dan yang dapat most LIKE akan jd pemenang...
(8) Penyertaan BERMULA pada 17 April hingga 17 Mei 2011


 Ya of course aku letak gambar kahwin aku kerana ni la masanya aku pakai contact lense...tapi aku memang nak menjinakkan diri pakai contact lense sekarang..

Aku mau tag : 

With Loves,

No comments: