Friday, April 29, 2011

Jom Balik Kampung

Aku n en.suami balik kampung lg minggu sudah...kebetulan banyak yang nak disetelkan berkaitan dengan motor peninggalan arwah bapa mertua aku... dah masuk amanah raya so banyak la nak disetelkan...2 hari jugakkitorang dok berulang ke amanah raya n jpj..so kamu2 semua sila la buat penama kedua bagi apa sahaja harta yang kamu semua punya sebab nanti kemudian hari x perlu lah nak menapak ke amanah raya...jenuh weh nak setelkan...siap kena pergi kt RTM Terengganu lagi sebab nak dapatkan surat pelepasan kenderaan sebab ulu arwah bapa mertuaku tu keje kat RTM...mujurlah ada cc yang kitorang nak dapatkan surat tu en.Naza kenal so leh la dapat hari tu jugak....
Kebetulan lagi on the way balik Terengganu tu singgah umah mak aku kat Kuantan sebabnya Rini kucing aku tu nak mengawan...tepat pada masanya, mujur memang nak balik kampung...hehe sebab kat umah aku tu ada 4 ekor kucing jantan yang gagah perkasa...hahaha...so lepas tinggalkan rini kat Kuantan kitrorang gerak ke Terengganu...

Reason ke3 kepulangan kami ialah sebab en.Naza si pemancing tegar ni dah gian nak mancing dek mendengar kawan2nya yang dapat hasil berganda...huhu tapi time kitorang balik tu Bulan terang so menurut mak mertua ku time bulan terang x banyak hasil laut...so tidak lah mendapat hasilnya....kesian en.Naza aku...xpe2 nanti cuba lain kali yer...

Sila enjoy pics pemancing tegar di bawah....

Pemandangan pantai di Batu Rakit

Nak balik Banting dah....

With Loves,

No comments: