Thursday, September 29, 2011

Preparation for Convocation



 So what do you guys think? Suit me or not?


 Sila abaikan muka aku yang tanpa make up...huhu terselah jeragat di pipi..


Still thinking which Baju kurung should i wear for this coming convocation.... 

What i have in mind are :

1) Baju kurung yang pakai masa Sambut Menantu


2) My Baju nikah


 Have to made my choice before tomorrow night...
Hoho...bila diteliti, pipi aku time kahwin dengan selepas kahwin sangat la berbeza...tembamnya aku time kahwin...huhu...

Hehe aku x tau la kenapa kalau konvo aku x de la beria sangat macam orang lain...excited pun kurang...kalau tak mak aku yang beria-ia sangat nk p Kedah, cnfirm aku x pergi konvo ni... Aku very sure most of graduates mesti shopping untuk konvo...Aku pulak, mujurla ada baju2 di atas ni so x payah la aku nak shopping lagi... Recycle memang menjimatkan... Kasut pun pada mulanya nak pakai vincci baldu color hitam aku (flat shoes), tapi sebab kasut tu longgar pulak so x jadi, aku x nak la amik risiko terjatuh dek kerana mengheret kasut yang longgar time naik pentas nanti... Xpun tengah jalan2 kasut aku ketinggaan di belakang, cnfirm malu setahun aku nanti...so aku akan pergi searching kasut baru, maybe malam ni kot...
Hopefully semuanya berjalan lancar la hendaknya... Aminnn....

No comments: