Thursday, July 09, 2009

Persinggahan Sementara

Edisi 2hb Julai 2009

The holiday is over n its time to go back to school...no shopping or jalan2 anymore..no lepak2 or santai2 anymore... (iye ke? bukan bila da balik college lagi santai ke bila da jumpa geng???) hahaha...all depends to oneself on how they will enjoy or treat themselves..where ever you go or what ever u do, there's always a way for u to enjoy...just be a flexible person to any kind of environment then u will feel the excitement...
Malam ni nak gerak ke Kuala Terengganu... singgah jap sebelum berangkat ke utara.....

wah...wah wah...bersemangat aku nak balik ni..sampai 3 beg sume aku sumbat barang2 aku yang macam2..xperasan pulak sume beg pun kaler hitam merah...cam boria sedondon pulak.

ha...ni kuih goreng bakawali...hasil air tangan mak aku...yg ni baru lepas digoreng...rangup n sedap tau...boleh dijadikan jajan makan time santai2. ni untuk ole2 aku.

yg selepas di packing untuk memudahkan bawak...bila da packing leh sumbat dalam plastik je...xperlu tupperware besar2. adanampak macam packaging dr kedai x? sape lagi yang packing kalau bukan aku...hehe

aku bertolak dengan zudin naik bas dalam pukul 10malam then sampai dalam pukul 2lebih pagi. keadaan di terminal Kuala Terengganu memang lengang...bas pun x de kecuali bas aku naik, Nini Ekspress... menurut sumber, keadaan akan mula meriah atau ramai orang menjelang subuh dalam lebih kurang pukul 5pagi.

keadaan di jalan raya pulak sama je masih lengang namun memang meriah dengan lampu... Terengganukan kaya lampu...

ha...ni kedai mamak kat Mydin Mall yg buka 24hours...saja je singgah jap minum2.. time ni ramai lagi yang masih lepak2 berwifi kat sini... pokcik2 pun ramai...

yang ni la Hero aku...hehe tp bukan hero hindustan tau.. tengah tersengih2 bukak kotak rokok bawah meja...
AMARAN DARI KERAJAAN : MEROKOK MEMBAHAYAKAN KESIHATAN

No comments: