Friday, November 20, 2009

Nyum nyum..

Semalam ikut en. Naza pegi main futsal...dekat ole2 Futsal area Banting, Selangor..maklum la dia da jadi orang Banting sekarang ni..temankan aje walaupun aku sedar diriku ini tak de la ramah mana. tapi wat bodoh je la...x kan la aku nak menggedik pulak pi borak dengan lelaki-lelaki pemain futsal kat situ....mau angin en. Naza aku tu...hehehe lagipun biasa la tu...nak ramah-ramah ada jugak tempatnya kan...but i'm looking foward to be more friendly and pick up a nice topic for chatting coz i want to improve my communication skill as i know it is important to be skillful in it...huhuuhu i know i am not born to be talkative but then i know it is our willingness to change it...if there's a will, there's a way...semangat-semangat...hahaha


Saat menanti si jejaka menjemput...test skill fotografi dulu..hehehe ok pass. make up sume ok...
ANDA LULUS.


Kaki futsal tengah tunggu giliran... sambil main sambil test skill jadi cicak man sebab banyak kali aku tengok en. Naza dok bergayut kat jaring padang futsal tu...main tak ingat dunia..confim hampir sejam pun dia x keluar dari padang untuk ganti orang...aku risau jugak sebab lutut dia agak kureng skit sebab excident versi rempit time muda dolu-dolu.. (*_*)


Soru time..makan kat McD Seksyen 2 Shah Alam...

 
Anda suka yang mana?
Kiri : Quater Pounder
Kanan : Big Mac

Time tu jm da menjangkau pukul 12 tgahmalam...malam ni aku tak keje jadi Cinderella so balik lambat sikit..lagipun da lapau kebulur...hehehe tu merangkap lunch n dinner n supper aku...hehehe..tapi kt McD Seksyen 2 ni memang selesa n servis pun bagus...student Uitm siap bawak Extension plug nak wifi kat situ...huhu bagus....murah rezeki McD ni..

Aku teringat en.Naza ada cerita...ada skali tu dia makan kat Banting kedai mamak kena mahal gila...gila pun tak mahal macam tu....dia makan 1 keping roti canai kosong, kuah kari kambing n segelas air teh'o suam..harganya RM7.50.. adakah itu logik? hanya kerana kari kambing yang sebesar mangkuk kuah roti canai yang cute mute tu pun da je makan macam sama harga kat KFC ke McD ke..huhu sungguh tak berpatutan...apa lagi kena sembur la mamak tu punya pekerja...maunya tak...harga mencekik darah..

Kesimpulannya...x sabar nak date n bergosip lagi...hehehe

No comments: