Thursday, February 25, 2010

Chinese New Year - Part Shopping In Kuantan

2nd Day - the 1st day of Chinese New Year...Kami p bandar...disebabkan kereta x de sebab my parents p join rombongan meminang ke Triang maka kami semua sanggup p tunggu kat depan taman nak tahan teksi...Semuanya kerana tak mahu kebosanan kat rumah tak buat pape...




Waktu ni tengah tunggu teksi datang....Tempat tujuan ialah East Cost Mall...



Sampai2 aje da serbu tempat jual kasut....memang memboronng sakan la ina n zana...aku je yang menahan nafsu sebab tak de asut yang berkenan di hati...Selamat duit aku...hahaha


Lunch time...kami makan di ...

Tempat yang ada lampu besar ni...


yang ada kaunter mcm ni...

Kat Noodle Station...port biasa aku n Yamie suatu waktu dulu...hehehe
Sambil menanti makanan sampai

Besar kan? hehe teruja betul...















Mereka dan air mereka...wa...ina da keluarkan gigi taring sebab hepi sangat dapat minum strawberry ala float tu...



















I love You lemonade...sedap tapi sangat kecik..hehehe









Yang ni boleh tahan..kalau tak silap namanya sun burst...







Makanan yang dinikmati hari ini ialah seperti di bawah...cerita bab makan tengahari buta ni buat perut berkeroncong la pulak...


Lazatttt...

Lusanya pun kami keluar...kali ni sama dengan mak aku ...tapi disebabkan terlupa capture so x de la banyak  gambar.lagipun kami just pegi ke Megamall aje...pastu aku pun x de la shopping sangat....kami cuci2 mata aje...
My sis n my mom


Dapat amik gambar kat iklan pun jadi la...hehehehe...hari ni aku jd pempuan melayu terakhir....baju yang sama sebab biasala...cuti pendek maka baju kena recycle...
Sedap ni kalau pekena Kenny rogers...hahaha gambar kat belakang kedai pun jadi la...amik bau ...huhuhu

Cuti kali ni aku memanng agak bz....disebabkan ada tetamu so kena la layan sebaik mungkin....aku pun ada jugak try masak..aktiviti biasa aku time cuti....menu pizza memang menu wajib time cuti pastu aku buat tom yam kaw2 dari Siam...hehehe pes nya dari siam...best tau...masyuk...pastu tengok tv yang lama da tak tengok...malangnya buat assignment atau baca buku tak pulak aku buat...hahaha biasala bila da cuti akan jadi lupa diri...rehat secukupnya la aku kat umah....best2...bila la nak cuti lagi...huhuhu

No comments: