Thursday, February 04, 2010

Sabun Ajaib

Atas kesedaran untuk menaikkan pointer pada semester ini, aku telah membeli produk di bawah ini...Harganya RM10 sebijik...walaupun kecil dan sekeping tapi setelah menggunakannya beberapa kali maka aku rasa bebaloi jugak la untuk harga tersebut...mata akan jadi segar dan simptom2 mengantok semakin berkurangan sebaik sahaja memakai sabun ini...

 
  
 
Sabun Aqura

Kuasa ion negatif dan sinaran inframerah menggetarka sel darah anda 2,000 kali seminit... 

Cara pemakaian
Cucilah muka dengan Sabun Karbon Aqura. dan biarkan ia selama dua minit sebelum membilas  muka anda Ia akan menjadikan anda segar sentiasa. Ia menyegarkan anda dengan kehadiran ion negatifyang banyak serta sinaran inframerah yang memancar jauh.

Bila anda patut pakai Sabun Karbon Aqura?
- Sebelum memulakan perjalanan yang jauh
- Sebelum menghadiri mesyuarat atau kuliah yang panjang
- Sebelum memulakan projek yang memerlukan anda memberi perhatian sepenuhnya
- Selepas makan tengahari yang mengenyangkan
- Sebelum memulakan kerja syif malam
- Sebelum pergi ke sekolah, kolej atau universiti
- Sebelum memulakan ulangkaji peperiksaan

Siapa yang patut menggunakan Sabun Karbon Aqura?
- Pemandu jarak jauh
- Pemandu professional
- Pekerja tiga syif
- Pelajar
-Golongan professional yang memerlukan tumpuan penuh terhadap kerja mereka
- Mereka yang mudah mengantuk
- Pengawal keselamtan

Apakah fungsi Sabun Karbon Aqura? 
- Mencerahkan kulit dengan lembut
- Menghilangkan kegatalan dan bau badan
- Menyegarkan untuk jangka masa panjang
- Menghilangkan jerawat
- Melambatkan proses penuaan
- Pencuci bebas klorin
- Mampu menghilangkan ekzema
- Anti keradangan
- Membunuh kuman

**Kesan Sabun Karbon mungkin berlainan bagi setiap individu. Jangan gunakan Sabun Karbon Aqura  sebagai ubat tahan tidur. Tubuh manusia memerlukan purata 8 jam sehari untuk tidur bagi menggantikan sel-sel badan. Badan yang berehat kurang 8 jam sehari akan hilang tumpuan dan kemampuan. Jika masalah tidur masih berterusan, anda dinasihatkan berjumpa doktor....

Ha...macam tu la ceritanya...Ini memang sabun tahan mengantuk pertama di Malaysia...so sapa2 yang berminat bolehlah mendapatkan maklumat lanjut di www.i-rafa.com

5 comments:

YaMie said...

mana ko jupe sabun begini ajaib aswa

SIKAKITULIS said...

kenapa aku pkai tp x berkesan pn hahaha..mahal je.rm40 seketul sabun..mcm rugi la plak

KePOchi LaTTe said...

yamie : budak kat kolej aku yang jual la
ema : aku beli yang kaler hitam...bukan yang bulat tu...mmg segar la n tahan mengantuk

INDRA QIRANA said...

betul ker ada sabun ni... saya selalu mengantuk ngantuk pukul 2 pagi dan 3 pagi...

KePOchi LaTTe said...

haah..betul.. saya da try da...tapi 2 3 pagi tu bukan ke waktu tido?