Thursday, February 11, 2010

Diva Pergi Majlis

5/2/2010
Hari yang ditetapkan telah tiba...aku n membe2 nak pergi protokol ni...da bergaya semuanya dengan baju kurung maha baru cume x boleh pakai tudung lip lap sebab acaranya di sebelah siang...sebab tu lah kami semua kesiangan...ada ke majlis pukul 8.30 tapi nak p tunggu  bas turun pukul 8.10...hahaha last2 kami semua berputih mata sebab ketinggalan bas... nyaris la ada urusetia tu call aku n tanya kitorang dekat mana...so dia datang amik...bagus betul, ingatkan kami da kena bambu da sebab datang lambat...bila masuk ke dewan je semua mata tertumpu kepada kami...instructor siap announce lagi diva2 da sampai...aku buat muka selambe je...aku kan memang VIP...so VIP leh datang lambat...hehehe (da salah tak nak mengaku)
The event went well and we even get a praised by the instructor for being nice and do as told sepanjang majlis...ini lah dia pelajar Kolej Kerajaan, Undang-undang & Pengajian Antarabangsa (COLGIS)...bertindak mengikut arahan..heheheh...
Aku sangat berpuas hati la dengan pembelajaran kali ini...instruktor tu sangat best sebab bagi banyak ilmu macamana nak behave dalam majlis formal...The chicken chop was perfect (the best i've ever try), the service and all are the best...Tak rugi rasanya aku menghadiri acara wajib ni walaupun pagi2 hari kami da buat spoilt..hahaha wat malu kaum aje.

2 comments:

cik f a r e d said...

hey aswa..
mish u dearly.u r doing well huh?tc!

KePOchi LaTTe said...

yup...so far so gud...miss u too...