Tuesday, August 04, 2009

Edisi Santai Morib

Khamis...30/07/09 (Hepi 22nd Birthday to Nina)
Hari ni petempatan bertukar ke Kampung Jejarum aka rumah anis...masih lagi area Banting...
lepas lunch, aku n sufi n nina bergegas tunggu bas lagi...time tu da pukul 3 lebih2 da...punya sakan bergambar kat bustop sampai nyaris terlepas bas cityliner yang dibawa macam pelesit...huhuhu...arah tujuan adalah ke Banting sebab da janji dengan Anis jumpa kat sana...

What a fine day...senyuman ku adalah untuk semua coz i love to make pahala dan disebabkan senyuman ni juga adalah sedekah yang paling murah kerana tak melibatkan ongkos...

The Store Banting..seronok tengok nina membeli kasut yang entah ke berapa kalinya..hehehe

Anis dengan anak saudaranya, Nurin Damia..super duper cute...tp suka jual mahal.. xpe2 nnt tunggu anak aku nnt, cnfirm super duper tripel cute mute lagi...

Sesi try kasut yang tengah offer tahap giler cipan...tapi saiz agak kureng jadi telah menyelamatkan poket sufi...tapi mmg lawa r kasutnya..nasib la kaki aku ni lebar kalau x, cnfirm aku pun ada dalam gambar ni join try kasut...

Habis shopping, 2nd destination was Pantai Kelanang but just singgah sebentar jer...

Ni sunset kat Pantai Morib...cantik kan...

hahahaha...xnampak muka nampak figure pun jadila...pandai2 la teka anak siapa budak dua org ni..hehe...

Aku tangkap gambar sendiri je la..nampak tak kereta kat dalam gambar ni...antik kan kereta lama...ada unsur2 klasik gitu...

Cik Sufi tengah mengambil hati Damia dengan bawak dia jalan2 kat pantai...
3 serangkai.. ke 3 serangkaian? apa2 pun boleh la...

da petang so time to balik...

sebelum masuk kereta kena kesat2 dulu pasir yang melekat...kalu x nnt jenuh la nak bersihkan kereta...sila tiru aksi di atas jika anda ke pantai yer..

Kat tepi pantai pun ada expo yek...

Ni gerai makan yang bakal meriah dengan para pelanggan yang suka ikan bakar

Waa...meriahnya sotong kering...kalau naza yang nampak ni cnfirm rambang mata...
Lepas santai2 balik rumah anis kat Jejarum...penat gila tapi seronok sebab 1st time jalan kat Banting...at least aku da pernah pergi ke sini...so setakat ni semua rumah kawan2 n jiran2 aku yang rapat sume aku dah pegi kecuali rumah Cik Sufi...kena masuk dalam perancangan akan datang but maybe not in this semester sebab poket da rabak.no more travelling unless needed.hehe

No comments: