Monday, January 31, 2011

Beads

Jom intai-intai baju nikah n sanding aku...semuanya homemade dari mak aku..hehe. n beadsnya dari hasil tangan aku...x da la grand sangat pun macam baju2 kat butik tu...simple2 aje...aku buat mana yang termampu...kalau la aku ni kaya...confirm baju aku penuh berlian..haha tapi sekarang aku tahap kayap so kena la wat belanjawan berhemah...yang penting misi aku ialah mahu jadi isteri yang sah lagi mithali...haha

Aku jahit yang roses kat lengan n beads sebutir2 kat leher n kaki baju..
Actually baju ni dah ada beads tapi saja je aku gatal tangan mahu touch up lebih skit... untuk nikah ni aku pakai baju kurung je...simple je...kat tudung n selendang pun aku tambah swarzorky skit tapi saiz kecik aje...

Ni baju kurung moden pendek untuk sanding aku...simple aje cume aku tambah beads kat atas tu untuk nampak meriah skit....
Untuk baju sanding ni aku x jahit penuh pun beads...cume kat kaki baju n lengan...ni pun dah jenuh aku nak menyiapkan...huhu mujur x surender di tengah jalan...sabar aje la..hahaha. kat kain aku ada tampal jugak kain lace sebab kain satin aku kosong n aku buat kain lipat batik aje...mula2 ingat nak biar kosong je tapi nmpak macam simple sangat so aku tambah la bunga kecik skit...gambar kain aku x amik lak...tengok je la nnt aku pakai 5hb nanti ya... xpun tunggu aku update lepas kahwin nnt ea...hehe

With Loves,

3 comments:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

wah..santik la ko punya baju nikah...lg comel dr baju nikah aku..hemm.aku xsabar nk tgk pakai...hehehe...tp aku cm nk sorry awal2 kt ko...huhuhu..aku cm sedih hati jer bila pk majlis ko...bkn sedih ko nk jd bini org tp sedih cm aku xlh nk g je wedding ko...seyes..aku n laki aku cm puas pk cmna nk g mjlis ko ngn waktu yg sgt2 terhad...ko paham la aku duk kltn..ari ahad nk keje..nk g umah ko+sesat plg kurang 4jam gak dr ceneh..pas2 nk blk lak ke kltn mahu dekat 10 jam...2 xcmpur time santai kt umah ko lg..xkn g bg hadiah je kot..nk gak aku beramah mesra ngn ko..krg2 bergambar 1-2kpg + melantak...huhuhu...mahu kena spare 2jam...hemm..mahu xde rehat..smpai kltn ada 2-3pagi..2 klu kuar kul6 la...huhuhu...cmna 2 wa...aku cm benci je bila pk keje ni..geram kt org audit pn satu..cm xde hari lain je...huhu..cmna klu aku p umah naza je...cnfrm leh santai lama2..huhuhu.

KePOchi LaTTe said...

ko xjadi datang ke? ct kata nak datang, siap nak datang pagi lg nak join time aku akad nikah nnt...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

ala..xcnfrm lg 2..ha'a..aku bgtau dia nk dtg sekali ari2, nk g time akad nikah klu blh....dia xper duk ktn dah..xde la jauh sgt...hem..aku ni nk blk yg jauh,,duduk dr umah aku ke mjlis xde la jauh sgt kn...huhuhu...