Monday, January 03, 2011

The New Beginning

Salam buat semua bloger...Happy New Year 2011....
Aku sudah terlewat wish sebab banyak hal yang nak disetelkan....hopefully this year is oing to be the best kerana aku akan berhijrah...berhijrah tempat, berhijrah status....mmg perubahan yang agak besar harus dilakukan maka perlu siap mental n fizikal n hopefully happiness will come along...

Yang x berapa nak manes ialah umur akan meningkat satu tangga lagi...huhu tapi ini adalah lumrah yang tidak boleh diubah...setiap orang akan melalui perkara yang sama...yang berbeza cuma cara kita menerima, cara kita menghargainya...azam aku tahun ni macam2 kot n setiap yang terlintas untuk aku laksanakan itu lah azam aku...jadi setiap masa aku punya azam untuk dicapai n hopefully semua yang aku lakukan akan berbuah hasil.... tapi azam yang paling utama ialah mahu jadi isteri mithali..hehe n cari keje cepat2...hopefully dapat dicapai dengan jayanya....

Buat rakan2 aku, aku mengharapkan kamoo semua dapat yang terbaik yang kamoo impikan..aku sentiasa mnedoakan kebahagiaan kamoo semua...

With Loves,

2 comments:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

huhuhu...harap ko dapat la anak tahun ni ekk..hehehe...

KePOchi LaTTe said...

huhu aku mau cari keje dulu la kak lisa....