Monday, January 17, 2011

Hantu Singgam Datang Lagi

Amat sinonim dengan filem Hantu Mak Limah Balik Rumah (lupa la tajuknya panjang sangat)...cer citer...cer citer...(Tag line famous filem ni)...haha ni versi hantu jugak tapi ni hantu singgam...sila layan gambar2 di bawah untuk keterangan lanjut dan sebagai bahan bukti....
Bukti 1 : Tangan sedang mencubit isi ikan goreng... (ok..proceed masuk buku kira 555)
Bukti 2 : Tangan sedang mencicah cubitan ikan goreng ke sepiring budu (ok..proceed masuk buku kira 555 jugak)
Ha...ini dia tuan punya tangan... (sepinggan nasi-2x tambah, seekor ikan goreng, seperiuk tanah liat singgam dan sepiring budu - rekod untuk buku kira2 555)
Spesial dari aku...siap masak dalam periuk tanah liat tu...tu yanng jadi mahal singgam aku...pastu order pulak dapat lepas kul 9malam...maka lagi la up harganya....okay, sila perhatikan aksi seterusnya sebagai bahan bukti singgam aku masyuk..hehehe....

Amboi..sukanya dia dapat makan singgam special sampai beliak biji mata..hehe
Tengok tu...suka buat muka time aku nak amik gambar
Makan sambil melayan tv
Ha...semua dah kenal hantu singgam ni? kalau terjumpa kat mana2 sila inform saya ya....

With Loves,

2 comments:

a.m.n.i.n.a said...

saya nak jugak merasa siggam tu..aku panggil singgang...ade G disinun. Bila nak masak utk aku? :P

KePOchi LaTTe said...

hehe aku pun x tau maa sebutan yang betul...ko pun suka makan lauk ni ea? aku baru tau...huhu macamana mau masak, nak jumpa ko pun susah..xpe2 nnt aku blanje makan nasi minyak 5 feb ni ya...