Sunday, January 09, 2011

Checklist for 3 weeks & 6 days...

Am i running out of time? i am not sure but seems like not too much work that r not settle..huhu aku sudah mau kahwin akhirnya tapi sebulan ni tak rasa pun macam dah dekat sebab aku masih daam mode relax kot..relax dalam konteks x risau or berdebar walaupun ada event besar yang menanti aku n aku adalah watak utamanya... kawan2 sila lah sedarkan aku ni....
Oklah, buat menginsafkan diri aku maka aku buat checklist ini....

1) yg paling penting surat permohonan - sudah boleh diambil hari jumaat ini 14/01/2011
2) jahit manik baju - done
3) jahit manik tudung - done
4) gubah hantaran 
5) gubah hantaran en.Naza
6) packing kerepek beratus bungkus 
7) meet with mak andam - done
8) gubah bunga untuk bilik pengantin
9) kemas bilik haku -huhu bilik bersepah
10) pos kad kahwin 
11) packing gula-gula

Banyak x? sikit je kan...cnfirm boleh siap ni sebelum hari besarkan..hehehe
wish me luck...

With Loves,

6 comments:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

byk lg 2 xsetle...hehehe...per2 pn gud luck...tp nmpk cm meriah jer mjlis ko nnt ekk...hehhe...xsabar aku nk p mjlis ko..hope xde aral melintang....

shiela-suka-suki said...

nk bungkus kerepek tu byk...
nk pos kad pun byk jugak...
nk kemas bilik pun amik masa jugak...
so aswa, kesimpulannya keje ko mmg byk lgk...hehe

KePOchi LaTTe said...

lisa : simple2 aje la kak lisa...aku wat hantaran pun simple2 aje...semua buat sendiri aje...

KePOchi LaTTe said...

shiela...hantaran separuh da siap...aku buat untuk dua2 belah pihak...hehe sebab akukan bakal isteri mithali...
tengah put more effort untuk siapkan semua ni...

shiela-suka-suki said...

aswa, kalau semua buat sendiri lagi bermakna.ada kenangan.=).chaiyo!!!

KePOchi LaTTe said...

hehe, thanks shiela.......