Friday, January 14, 2011

A Day Out

Minggu lepas, en.Naza datang umah...hehehe best sebab dah rindu...lambatnya aku kahwin...(padahal tinggal beberapa minggu lagi) kalau ikut hati nak kahwin cepat...tapi kadang2 sayang nak tinggal zaman bujang...tapi memandangkan umur dah meningkat je keje nya...xpernah nak turun maka kena sebulat hati dan suara kena kahwin juga....aku ni melangkah bendul sebenarnya...sebab aak aku baru je nak tunang sehari sebelum aku nikah tu...pastu ada akak2 angkat aku yang paling aku sayang yang belum naik pelamin lagi sebab bagi laluan kat adik kesayangan diorang kahwin dulu..haha...mereka adalah kak nina, kak ema, kak yamie, kak shiela, kak anis...hehe dan x lupa juga kakak sabah aku iaitu kak aisyah..(balik cepat kak oii adikmu dah nak kahwin ni..huhu)....
hmmm...sudah terpesong pulak...tujuan en.Naza datang sebab nak setelkan barang hantaran dia...so aku yang memanng bakal isteri mithali ni bersetuju nak watkan hantaran bagi kedua2 belah pihak...maka ari tu aku n dia n my mom beli barang2 gubahnya...best sebab kali ni dapat pilih apa yang aku suka...hahaha....eh silap...gelak besar pulak..nak kahwin ni kena sopan2 so sepatutnya hihihi....

Tema pihak lelaki...pink n maroon....
Bekas hantaran...i like...hihihi
Driver dah pancit....sampai tertido kat sofa...tidor dengan songkok baru lak tu...hihi.. ni gaya tidor orang separa sihat...baru lepas baik demam....
Hm...tak tahulah macamane nak setel hantaran2 sebanyak 16 dulang tu...aku mmg seorang amatur yang x pernah sekalipun wat gubah hantaram...so hentam kromo je la...sapa2 yang datang akenduri aku nnti sila lihat hasil air tangan dan peluh aku wat hantaran ya...

With Loves,

5 comments:

shiela-suka-suki said...

ternyata kiteorg memang baik.
tak sabau nk pi wedding ko..
jumpa di sana ya!!!insyaALLAH.

KePOchi LaTTe said...

korang mmg kakak2 aku yang paling best...sebab tu aku sentiasa maintain comey...hehehe

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

huhuu...meriahnya brg hantaran...hemm...agak jeles jugak aku ni nengok bekas hntrn ala grand..tmbh aku dlu xsmpt nk memilih ikut hati lak...ikut janji ada...(kes gatal nk kawin..hehehe)xsabar nk tengok ko kawin nant...tp cm lh p kejap jer...cz 6hb aku ada audit lak...huhuhu..sadisssss...xlh cuti hari ahad...

KePOchi LaTTe said...

ala lisa, x kisah...yang penting ko datang...aku nikah pagi...

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

aku cuba sedaya upaya utk dtg mjlis ko...seyes aku lak xsabar..siap dh prepare baju nk p wedding ko 2..tup2 ada audit lak..hadoi...nazak n sesak nafas jap...huhuhu