Friday, January 14, 2011

Hantaran Lagi...

Asyik2 cerita pasal hantaran...adatla kan orang nak kahwin...aku bukan apa, ada sedikit bersemangat di situ sebab aku yang buat semua hantaran...hehe bukan gila kuasa cuma mahu menyudahkan apa yang perlu disiapkan dan x mahu menyusahkan orang lain..maka semuanya perlu buat sendiri selagi ada masa terluang...hoho..b2b sila contohi sikap saya..hehehe.....

So within 1 day i manage to finished all the 16 hataran...terasa diri hebat plak..hehehe... tapi kerja tangan amatur maka ia bukanlah sesuatu yang gempak sangat pun...cume sedap mata memandang la kot...mujur ada bunga2 pemanis untuk serikan lagi hantaran tu...aku buat mana yang ada je..yang penting barang2 hantaran tu pilihan aku dan en.Naza...hehe x sabar nak pakai...

Tema en.Naza pink maroon...aku yang pilih...hhehe
Tema aku - Biru
Sedikit preview hantaran yang dah siap..tgok dari jauh je la ea...sapa nak tengok dengan jelas silalah datang kenduri aku...
Alhamdulillah aku dapat siapkan semua ni dengan mudah...bila dah siap baru lah hati senang...ni pun dapat berblogging ni pun lepas siap semua kerja...


With Loves,

3 comments:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

okla gubahan ko cik aswa...hehehe...byk 2 hntrn...ehh..sama ngn hntrn aku gak kn...9 & 7..huhuhu...grand gak la 2...dlu dgr nk buat ckit..tup2...isk..isk..gempak lak 2...xper2...kawin skali jer...so kena la grand kn...jeles weh...ko nyer hntrn siap bekas cun melecun..biru lg...huhuhu

KePOchi LaTTe said...

huhu kena ikut kta mak aku nak kasut la, kain pasang la...so paling sikit jd 7 balas 9..yg biru putih tu bekas hantaran pinjam...yg bulat chrome tu naza yg beli...biasa2 je lisa...aku wat hentam cromo je

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

ha...kn aku dh kata...jgn ckp before jd...huhuhu.,mcmana pn kena ikut ckp org tua kn..hihihi...grand la dr yg aku punya...