Thursday, September 24, 2009

2nd Day Raya 2009

2nd day raya, masih lg jalankan aktiviti kunjung mengunjung...


 Me in my new baju kurung...this year my mum manage to finished 2 pasang baju kurung aku...hehehe kalau tidak, sepasang je sebab x sempat...

 
My sis n my brothe zudin...student Unimap...huahuahua...imej ala taliban...

 
 Edisi kenduri nasi dagang kat rumah pak tam aku...mmg expert buat nasi dagang...kitorang serbu 3 buah keta skali datang...penuh satu meja makan panjang ni...sume pun dok asyik leka menjamu selera..


ni lanasi dagangnya...makan xleh banyak2 nanti berat badan terus zoom naik..huhuhu

 
 malamnya dok beraya bunga api pulak..hehehe tukang bekal aku...big supplier naza..hehehe import dari Selangor...tapi stakat bunga api ringan2 je yang dia supply...paling2 ganas pun mercun das dengan roket je...huhuhu ingatkan bagi la bunga api yang meletupnya kembang warna warni tu..huhuhu

 
si kecil Akil kusyuk main...yang dia kena adjust bagi panjang skip untuk keselamatan...

 
Adik aku zudin pun tumpang sekaki main bunga api...huhu ingatkan x layan...

tahun ni habis sume bunga api aku...tahun lepas sampai xsempat main sebab terlupa ada mercun....tapi mujur x main sebab mercun bola...bila baca kat paper budak putus2 jari ni rasa ngeri la pulak kan...
Kena amik iktibar...main jangan x ingat dunia...kena selalu berhati2... actually it is not legal to play mercun but rasanya yang kecik2 cam bunga api ni ok la kot...
bak kata orang..apa2 buat pun kena berpada-pada...

No comments: