Tuesday, September 29, 2009

Gathering on 4rd n 5th day of Raya 2009

Banyak betul akttiviti aku raya tahun ni...sempat la gathering dengan geng semsas n geng Panglima Perang..
First gathering kat Coffee Street dengan semsasian..sape lagi kalau bukan dengan Ema, Yamie, Nina, Shiela plus Yoyie n Pie...banyak jugak cerita yang diborakkan smpai dekat pukul 12 baru sampai rumah..huhuhu


Sume muka ceria...huhu ke kelaparan? makanan x sampai lagi...


Me n Nina...lama x jumpa malam tu baru jumpa..


Me n Yamie...walaupun slalu jumpa tapi malam tu tetap banyak cerita...gambar ni aku grab dari yamie or ema..lupa...thanks anyway...




Nasi lemak yang menjadi mangsa malam tu...menu agak terhad jadi nasi lemak je yang agak best la...sambalnya memang masyuk beb...



gambar lagi..heehehe girls only..girls yang sentiasa kecoh bila jumpa...biasala..kami kan jiwa muda (gambar ehsan)


 hahaha ni pun gambar ehsan




Ni pun masih lagi gambar ehsan sebab kamera aku x dapat capture clearly...ni masa time malam raya kelima lepas beraya kat rumah qast...

itu  kawan sangat lama tada jumpa...time itu petang pigi jumpa sama itu izma..huhu sungguh sadis bila jumpa kawan lama giler x jumpa...rasa macam kembali ke zaman persekolahan dulu2 pulak...Qast (blog Mommy Qastalani) n Izma...best giler jumpa korang...u all still look the same like the old days...aku je yang macam di pam2..
Thanks tu amy aka Fuzaimi yang buat rumah terbuka malam tu..dapat jugak merasa air tangan amy sebelum dia kawin..hehehe...n tahniah tu Sheikh yang akan naik pelamin 3Oct ni...so happy for you guys... yang aku baru dapat berita, dini n khaliza tengah pregnant 6 n 7 bulan.(info dari yamie)..double happiness to my frens
walaupun aad certain freind yang jarang2 contact but we still keep on track on ur guys activities...
semoga raya tahun ni bawa lebih banyak kegembiraan buat semua....

4 comments:

Qastalani® said...

hoeh! mengecik bijik mata haku menengok ke gambornye!

KePOchi LaTTe said...

HEHE aku tengah nak adjust..huhu

mira said...

kenapa saya tak diberitahu ada gath? sedeynya~!

KePOchi LaTTe said...

aku pun xtau...gathering kebetulan sebab amy buat rumah terbuka...tau pun akrima yg bgtau hari ada rumah terbuka tu...