Friday, May 28, 2010

Candid 4 Cats

Hahahaha....aku memang suka skodeng kucing-kucing gebu aku tido...saja je nak mencari posisi mereka tidor yang paling nyenyak dan lena...hehehe...diorang ni kalau tido memang bersemangat n tak ingat apa..nak pulak bila da kenyang... Kat bawah ni ada beberapa keping gambar candid diorang...

cimo sedap sangat tido...aku candid pun bukak mata sikit je..memang ngantok sangat la tu sebab dia tau je aku tengah jenguk dia tido...da la besar...gemuk pulak...baring pulak telentang...hehehe...ramai yang kata da macam anak harimau da sebab stripes kat badan dia yang memang nampak...

Ni candidpagi tadi....waktu ni baru lepas breakfast diorang...slalu kena dok sorang..kali ni kena duduk dengan baby...hehehe sempit2 macam ni pun boleh lagi dia tido telentang dengan selesanya sampai x sedar aku datang....
Da betulkan posisi kepada yang lebih selesa...hehehe
Ha....ni cumi dengan baby...bukan main lagi tidor bersilang...orang kata tidor bersilang macam ni boleh elakkan kena pukau or benda halus kacau...hahahaha...ni candid dari tingkap bilik...mujur olympus aku nye zoom cantik..
Ha...ni otai + musang berbulu lebat...hehehe sume takut dengan dia...xleh orang kacau time dia makan kalau tak kena tamparrr...manngsa yang slalu kena chomey dengan chimo...hehehe

No comments: