Sunday, May 23, 2010

Kucings Sedara

Hohoho hari p buat lawatan ke rumah makcik aku tengok kucings2...best sangat...banyak kucingnya...kalau kira ada la dalam 10 ekors semuanya...memang pecinta kucing sejati...hehehe

Bobby - Bapak...garang sangat sampai nak mandikan kena hantar kan cat care...huhuu mujur muka comel..
Cumi - Ibu kucing...lepas beranak terus jadi kurus...ni mak cik aku nak cari susu kambing bagi minum untuk gemukkan balik...ni atas nasihat doktor haiwan juga...so sapa2 nak cube kaedah ni boleh la cuba...
Anak cumi n bobby...aku lupa la nama 2 ekor ni....hehe confius...sebab baru 1st jumpa so x ingat lagi...sangat aktif..biasalah budak2...
Siap bergayut kat bakul lagi...memang akrobatik...hahaha

Sebenarnya ada pertandingan kucing hari ni kat Tunas Manja Transit Kuantan...tapi maklumat daripada makcik aku ini, katanya di postpone ke 7/4/2010. silap pulak.., 4/7/2010..so sapa2 peminat kucing boleh la datang atau masuk bertanding....aku pun mungkin akan ke sana jugak...hehehe buat liputan langsung....hahaha

3 comments:

LiN said...

mak aih...comeynyeeeee meow2 nih...geram! ^^

YaMie said...

commmeeeeeeeeelllll

KePOchi LaTTe said...

yang upload gambarni pun comey jugak kan...hehehehe