Monday, May 31, 2010

Pizza Express

En.Naza datang hari minggu hantar Rini..mau dikahwinkan sama dengan Chimo...huhu aku dengan naza lum lagi kawin diorang da nak kawin...tak aci betul....

Sebelum en.Naza balik aku sempat buat Pizza express...hehehe siap ada anak murid lagi tu...siapa lagi kalau tak adik aku Aizuddin..katanya mau belajar buat pizza sebab nanti nak try berniaga kat ump perlis...

Masa buat tu dalam pukul 8 lebih...terpaksa rush sikit sebab en.Naza da nak bertolak balik Banting....tapi memang express jugak la sebab Pukul 10mlmda habis da pizza aku tu...dalam masa sejam lepas masak sume da habis...sempatla bagi bekal kat en.Naza 3 slices...

Yum yum yum...nampak sedap kan...tengah tunggu pizzanya naik...pastu baru boleh masuk oven

eh eh ada yang skodeng pizza aku ni...huhuhu

Sabar...sabar...lum masak lagi tu...hehe

Sebelum

Selepas
sedapnya...hehehe nasib baik la pizza aku ni naik...sebelum ni x naik sebab terlebih butter...so lepas ni letak butter biar berpada...aku saja letak cheese banyak2 biar mantap...tapi bukan cheese mozarella...just guna cheese kraft yang ada gambar lembu susu kat packaging dia tu...yang orang wat makan dengan roti..hehehe

Selamat menjamu mata...hehehe

2 comments:

a.m.n.i.n.a said...

Tunjuk ajarku sifoo ;)

KePOchi LaTTe said...

hehe ko berminat ke nak blajar? senang je la nina