Wednesday, May 19, 2010

Makan2 Kat Klang

Habis final exam 4 Mei lepas memang buat aku lega sangat2...semester ni punya final memang menggugat kesabaran dan kementalan aku....mana taknya, subjek tough2 sume jadual rapat2...bagai nak gila aku dok menghafal n study smpai tertido2...lepas tu ada pulak perkara berbangkit yang mengganggu gugat kosentrasi aku pada study....hampir 2 3 ari jugak la aku layan emosi nak biar cool balik...huhuu...lepas je exam...lega sangat2...ringan je kepala ni...

Right before nak p naik bas balik Klang

Ni da sampai Klang...da malam pun...lepas mandi2 terus siap-siap nak p dating dengan en.Naza...


Pegi makan sate Haji Samuri dekat RnR Awan Besar...memang masyuk la...

Malam esoknya lepas habis ot, dinner lagi dnegan en.Naza...kitorang tapau Domino Pizza n makan kat Dataran Shah Alam...

Beberapa hari kemudian dinner bersama lagi...dekat Dataran Shah Alam lagi...ramai betul manusia dengan keluar-keluarga mereka kat situ....

Berkelah kat dataran beralas kan suratkhabar...hehe
Our homemade dinner made by me...
Amboi...syoknya makan sambil memandang ke langit..heheheh

Ni kat Banting..makan dengan Anis n Nina dulu...

Muka tersenyum lebar mereka kerana makan free...

Macam tu la episod makan2 aku lepas je habis exam...hahaha memang edisi release tension kan....i just make it short sebab slalunya org lagi suka tengok gambar kan...let the pics tell the stories...heheh

No comments: