Sunday, June 27, 2010

Award From Cik Panadol


Teruja sebab aku dapat award..My first award from cik panadol..hohho aku bukan sakit atau x sihat sampaikan aku dapat award daripada cik panadol...da memang tukang bagi tu nick name nya cik panadol..hehe anyway thanks for always visiting my blog yang slalu updatenya tak tentu masa....

Syarat dapat award ni kena jawab 3 soalan kat bawah ni :

1) Write 5 interesting facts about the person who give you this award
- Kami baru kenal kat ruangan blogger ni...so berdasarkan pemerhatian, cik panadol ni jenis yang happy go lucky n speak her mind out...
- Katanya sangat suka music, McD and coklat
- Masih single mingle so sapa2 yang berminat boleh isi borang pendaftaran yer...
- Punya follower yang ramai berbanding aku yang hanya 10 orang ni maka ini menunjukkan dia adalah seorang yang agak glemer juga...
- Thanks sebab slalu lawat blog ni and leave your comments...

2) 10 interesting facts about yourself of your hobbies
- Suka jalan2 cuci mata masa poket penuh
- Suka try resipi yang best n mudah dan ringkas..
- Suka tengok Korean drama series...addicted to it sampai kena kawal diri time nak exam...
- Suka shopping online...huhu sangat giler tapi sekarang dah dapat kawal perangai buruk ni...
- Suka tengok wayang
- Suka beli novel tapi nak habiskan novel sangat la lambat
- Suka tengok pantai dan ombak
- Suka kucing...
- Suka dating dengan en.Naza..hahaha
- Suka lepak2 sambil gosip2..hohoho

3) Picks your 10 most deserving recipientsand describe them
Lisa - membe masa zaman politeknik aku dulu...dah beranak seorang da..aku jugak yang masih ketinggalan
- Ema - Membe dendang perantau aku kat Utara...
- Yamie - Minah jiwang ni slalu bergosip dengan aku hal2 hati
- Miss Q (Qast) - Mommy tunggal yang berjaya menpositivekan dirinya dan makin hari makin vogue
- Nina The Vogue - Queen of gossip..hahaha tiap kali jumpa pasti ada cerita terbaru lagi terkini
- Shiela - Membe sekolah aku yang makin lama makin berani dan berkeyakinan...good for you.
- Bazlin - Membe time Form 1 sampai form 3 dulu...da lama tak jumpa ni..
- Amira Haryati - Membe time form 1 sampai form 3 jugak...baca blog dia memang banyak mesej yang akan menginsafkan kita...

With Loves,

2 comments:

cik panadol said...

follower ramai tak semestinya glamer...kuantiti tak penting...yg penting kualiti follower tu =)

KePOchi LaTTe said...

ya saya sokong....