Saturday, June 26, 2010

Dua Siri Perkahwinan Pupu & Dua Pupu

Aku lambat update lagi buat kesekiankalinya...majlis kahwin 2 siri ni sebenarnya dah berlaku pada 17hb dan 19hb yang lepas...sekarang sudah26hb..hohoho...aku x sempat la nak berblog akhir2 ni sebab banyak hal pulak nak handle...acually pada 17hb lepas aku hadirkan diri di majlis anak kepada sepupu mak aku...maksudnya dua pupu aku la kan...Majlisnya berlangsung kat Rompin Pahang...memang meriah giler n ramai orang beb...sebab orang ramai giler rupanya sebab bapa pengantin tu Ketua Kampung kat situ...mengikut sumber, 5 ekor lembu, 1 ekor kerbau dan 2 ekor kambing dah tumbang bagi meraikan majlis kali ni...punyalah meriah....Semoga berbahagia ke akhir hayat la hendaknya....amin....

Rombongan pengantin lelaki sampai..


Banyak betul hantarannya...13 balas 15...


Selamat Pengantin Baru


Ni rombongan keluarga aku..ada 3 generasi..hehehe... 
Waktu ni tengah nak menunggu balik 


Ha...ni pulak majlis 19hb di Muadzam Shah...Majlis sambut menantu anak Pak Ngah Mat aku...Sangat la meriah macam Majlis Kahwin belah perempuan pulak siap ada karaoke semua..


Selamat Pengantin Baru jugak..semoga berbahagia selalu...


Ni anak teruna tunggal Pak Teh aku...ikmal namanya...geram aku nak cubit2 pipi budak ni...


Sepupu sepapat aku yang masih muda remaja lagi...


Ni tuan punya blog...huhu saja je enter frame..aku tahu ramai yang rindu kat aku ni...
Hm...kadang2 aku pakai tudung ni rasa macam berumur da aku ni padahal aku rasa aku ni berjiwa muda remaja lagi...

With Loves,

No comments: