Monday, May 30, 2011

Nasi Beriani Kenduri Kahwin


Semalam, i am in Jb attending an old friend's wedding yang juga merangkap jiran lama aku time aku duduk di JB time kecik-kecik dahulu...Tahniah buat Qhairul Firdaus n Norlia Md Noor (juga my old sekolah rendah's friend)..hehe x sangka jodoh mereka berdua...dan x lupa juga turut melangsungkan perkahwinan ialah kakak Firdaus iaitu Kak Raudah n pasangan...

Nasi Beriani...panjang betul beras2nya..nyum nyum
Tapi unfortunately x sempat nak bergambar dengan pengantin sebab time aku n keluarga datang tu baru pukul 12 lebih...pengantin arrived at 2pm so kami terpaksa berangkat pulang dulu sebab perjalanan masih jauh... Majlis diorang dilanngsungkan kat dewan Taman Tun Aminah, Skudai...

Bila datang Taman Tun Aminah ni memang banyak menggamit nostalgia lama aku n my sis...kami memang membesar kat sini sebelum menetap kat Kuantan.. Tapi yang x ahannya kat Taman Tun Aminah ni memang la crowded n penuh kereta...memang betul-betul berbeza dengan time aku duduk kat sini dulu...

So enjoy the pic below ya...lepas ni ada lagi kot bertandang ke rumah orang kahwin..hmmmm ramai betul yang kahwin tahun 2011ni termasuk lah aku yang dah selamat bulan 2 yang lepas..heheh...buat yang lain, semoga berbahagia...

Cantik betul pelamin...simple n nice..

Me at the wedding

Me n my sis
Me and my other half

My sis n my lil bro


No comments: