Friday, May 20, 2011

Sharing Is Caring...

Sape nak menderma, leh masukkan dalam bekas ni ya..time kasih.
Saya x nak derma...saya nak makan popcorn je
Oho...awk kedekut ye nak derma..
Popcorn best!! hehe best pun sebab bucketnya besar..haha
Modelpopcorn JJ Bukit Tinggi
Bersempena dengan aktiviti kami malam itu iaitu tonton wayang 'KONGSI' maka kami berkongsi popcorn yang besar ni sama2 walau pun bila masuk dalam panggung, si baju hitam ni aje yang mengadap sorang sampai popcornnya da sampai ke paras lantai bucket....punya la banyak dia makan sorang2...

Filem Kongsi : hm... aku bagi 3/5 bintang aje...dalam iklan memang best la scene yang dipromote...tapi overall cerita ni memang kurang mengagumkan sangat tapi memang x dinafikan watak Tumulak memang best tapi yang lain2 mmg kureng...aku siap boleh tertido time part last kejar-mengejar antara Tumulak dengan polis tu...bila aku terjaga time tu Tumulak dah kena tangkap polis..hahaha aku termiss part kemuncak tu...ini menandakan mata aku memang x sabar nak lelap disebabkan jalan cerita filem ni yang kuranng menarik...huhu tidak syabas buat Farid Kamil...jalan cerita telalu ringan n kemunculan watak ketua polis aka Farid Kamil dalam cerita ni memang x best....sabor aje la. memang jauh beza dengan cerita Hantu Kak Limah yang memang meletop tu...

Hopefully lepas ni aku berpeluang tengok 'Nur Kasih' pulak. Khabir Baktia tu my faveret director...hehe

No comments: