Wednesday, May 18, 2011

PHD (-_?)

Miss me? hehe aku tau lama sangat x update blog walaupun hakikatnya i am now a fulltime housewife...hoho banyak kerja lo...x pun banyak tengok tv..hahaha...banyak jugak aktiviti yang au buat lately tapi aku je yang x gatal tangan nak update...biasalah, remain quiet in Banting...

The latest one, aku dapat offer untuk further studies...Phd..skip master...tapi lepas having some deep thought..aku tolak tawaran tersebut sebabnya:
  • aku x prepare
  • daedline submit form n proposal ialah on 31st May...maunya gila aku nak nyiapkan kertas proposal dengan tajuk semua x dipikirkan lagi..
  • aku rasa aku x confiden kot sebab last exam ari tu aku dah dengan leganya cakap cukuplah setakat ni...aku dah malas study...so dengan otu aku mmg x prepare fizikal n mental untuk further study..maybe next other time bila aku dah keje...
  • aku mungkin secara tidak sedarnya tidak lagi sanggup menghadap uum tu buat the 2nd time..haha
So with all of that reason i think i've made the right choice walaupun x dinafikan ini adalah rezeki untuk aku jika dipandang dari sudut keagamaan...n my dear thesis supervisor pun ada cakap, phd memerlukan pengorbanan besar and i think i am not yet ready to deal with it sebab bila pikir nak terima tawaran tu, aku rasa aku dah lost n x tau nak start dari mana...so for now, i will just go on searhing for job..wo pray for me ya...cepatlah aku dapat keje...AMINNNN.....


With Loves,

No comments: