Tuesday, October 27, 2009

Ambik Mood Before Final Exam

Decide to amik mood before final exam, so bought a ticket to Klang from Changlun on 23rd of October 2009..Ni da jadi tabiat sbelum final exam coz terasa nak bersantai-santai dulu 2 3 hari before concerntrate dengan revision untuk final....


Tengah tunggu bas Transnasional jalan tepat jam 10.45am..



Lunch for the day

Separuh perjalanan, bas berhenti dekat RnR Bukit Gantang... aku da memang tahap kebulur da time tu sebab tak breakfast pagi...tapi nak makan x de mood pulak sorang2 so aku bedal la corn in cup, jambu madu potong n mempelam potong...sangat masyuk walaupun makan buah je...mana la tak masyuk, da kebulur..huhuhu

Aku sampai ke klang around 5pm then amik teksi ke Bukit Raja p umah sewa sis aku kat sana... sampai2 je terus solat n mandi-mandi sebab malam aku da nak gerak ke Kuantan dengan En.naza...punya la excited nak jumpa buah hati n p dinner skali...aku siap punya la awal, lepas magrib da siap da....huhuhu tapi kami gerak dalam pukul 10.30 n straight to Kuantan...

...................................

Me in Kuantan with him

 
1, 2, 3


Ha...tanyang gigi kat Noodles Station kat East Cost Mall...tengah tunggu order sampai..



Tau la gigi dia putih...huhuhu


Menyelerakan tak? tapi aku makan tak habis pun...



Model baru yang belum meningkat nnaik namanya...hehehe


Ni model cermin mata ke model ubat gigi...?

Lepas East Coast kami p jalan kat Teluk Cempedak...aku memang jalan sakan sampai tak ingat nnt nak final..ni la baru dikatakan amik mood..hehehe




Ini maskot Teluk cempedak


Aku, Dia dan Teluk Cempedak




Ada yang berminat jadi fotografer nampaknya..hehehe

................................

Ahad 24/10/09...balik time..kejap je rasanya da nak kena balik....
Sebelum tu bergambar kenangan dulu dengan New born Generation....



Yang Hitam putih tu Boby...yang oren tu Baby (dua2 jantan ye..harap maklum)


Ha...yang ni Comey...kesayangan mak aku...ini punya besar pun dok mengekor maknya si Pio mintak susu..huhuhu sungguh spoilt

.......................................

The next day - Isnin

Aku da kena berangkat pulang ke UUM...bas Sani ekspres yang best tepat jam 9.15 am




Aku balik dulu yer...huhuhu kena ngadap bukupulak lepas ni



Dalam masa yang sama...si dia di Banting terpaksa pergi kursus dan dengar ceramah dengan kusyuknya...balik keje hari tu terus demam...ciannya kat buah hati aku...

No comments: