Wednesday, October 14, 2009

A Day Out Again

9/10/2009.
Walaupun hari Jumaat, tapi kami tetap jugak keluar...maklumla sebab Off day just hari Jumaat...Early plan is to watch Movie...Papadom of course coz it is just release yesterday..Really excited to watch it coz they won the best film of 2009...


Me as co-driver n my roomate...hahaha 1st time bawak keta di Kedah tapi auto la sebab dia mahir auto ma...hehehe

 
An interesting movie...all of u should watch this...i will review the movie later..

 
Makan time...da kebu;uran da...Sufi hampir pitam kerana kelaparan...Kurang stamina...
Maklumla...keluar dari kolej je da pukul 1 lebih...sampai2 je da tengok wayang pukul 2.15pm..Pukul 4 baru sempat nak makan...Tengah tunggu makanan sampai sempat lagi berposing dengan zana...

 
Me n roomate again..

 
Zana sengal kerana meng'candid' gambar awek Naza yg sorang ni...

 
Breaklunch for that day...Nasi lemak Jitra Mall...huhuhu

Best sebab da lama tak keluar...dari Jitra to Kuala Perlis...hehehe

2 comments:

anis said...

macam sedap je nasi lemak tu aswa...terliur aku.....huuh

YaMie said...

eh mana bleh tgkap gmbar dlm wayang hehehe