Tuesday, October 06, 2009

Konvokesyen UUM 2009

Starting from 3rd Oct until 5th Oct
Venue : Dewan Muadzam Shah (DMS)


Sangat cantik...perkara wajib untuk dihadiahkan kepada graduan...untuk dijadikan teman bergambar...

 
Ni pun di antara items yang menjadi pilihan untuk dihadiahkan kepada graduan....katak hijau pun ok ek?

 
Canting batik...ni sempena hari ko-k yang dibuat sekali dengan ekspo konvo untuk menggantikan aktivit luar kampus yang terpaksa dimansuhkan disebabkan virus H1N1. My fav activities walaupun aku x pernah mencuba...huhu sadis...

 
ini Ko-k seni lukis...aku mampu melihat dari jauuh sahaja...aku minat mellukis tapi talent nggak ada...da asah tapi xtajam2 pun...huhu sadis lagi....

 
Ini pameran dr taman arnab Perlis (kalau x silap aku)
arnabnya gebu2..ada pic aku dengan salah seekor dr mereka tapi x sempat dimasukkan...geram rasa nak cium mcm kucing aku kat rumah...

 
three stooges yang enter frame

 
Si gebu...

 
menu wajib setiap kali konvo...ada beberapa gerai yang jual ayam madu ni...tak pernah pulak aku rasa..
tapi biasanya bila ekspo mcm ni, harga makanan agak mahal...kalau tak mahal pun, kuantiti agak kurang..contohnya nasi ayam...

 
Ayam golek madu...

 
Nasi ayam madu...nampak best x?


Yong tau fu...menu yang famous jugak la kat sini..mcm2 jenis n macam2 rupa yang ada...


Ha.....ini dia sup periuk besar...ni antara yang famous jugak n ada 2 3 gerai yang jual...n antara faveret aku jugak...time konvo je dapat merasa...tapi yang tak bestnya kalau sup daging, dengan lemak2 skalli dia masukkan...aku sangat tidak gemar...

p/s : gambar graduan aku x amik pun sebab sorang pun aku tak kenal...hehhehehehe...

No comments: