Tuesday, October 06, 2009

Auto Show Konvo 2009

1st day of konvo...
acara meriah yang menarik perhatian para bapa-bapa dan kaum lelaki especiallynya...


Antara yang meng'enter frame'kan diri


Hohoho...kawan2 aku sungguh teruja dengan makhluk pink ini...gambar ehsan dr aku untuk mereka sebelum bateri camera aku habis...

 
yang ini agak menarik...satu2nya yang bukak bonet depan tunjuk enjin...

 
Anda teruja...? hehehe berkilat beb..

 
Ha...yang ni aku berkenan...Kelisa yang di convert jadi ala2 kereta mini...kaler faveret aku lagi, merah mak ngah...



Yang ni jejaka jambu agaknya...tapi aku tengok tuannya lelaki tulen je...aku agak konfius kerana aku yang perempuan ni pun x de laminat pun hello kitty...

Kesimpulannya, mereka ini punya kereta yang mampu menarik perhatian ramai...ibarat model catwalk di jalan raya...tapi persoalannya...adakah mereka ini bersifat lebih sayang kereta dari isteri atau awek sendiri? huhuhu.....

No comments: