Friday, October 02, 2009

Dating 3 Segi

Raya ke 5 2009...walaupun tunggu punya la lama dari pagi sampai la ke petang pukul 5 lebih tapi akhirnya berbaloi jugak...sesungguhnya penantian tu satu penyeksaan..huhu..
so bermula la dating aku pada hari itu...
nak tau apa buah tangan naza time datang rumah aku? hehehe
  1. keropok lekor
  2. air nira 2 botol mineral kecik
  3. dodol
  4. makanan kucing untuk lebatkan bulu, gemuk dan smart heart timbang 
  5. susu kucing yang harganya lebh kurang arga baju aku (RM28 per 200gm) 
sangat interesting kan...
akhirnya sampai jugak dia beraya dekat rumah aku..datang berdua je dengan adiknya Aishah..
Petang tu walaupun da petang kitorang tetap keluar..


hehe senyum memanjang dapat pi dating...

First thing kitorang buat, p tempah tiket wayang kat GSC Megamall..si dia teringin nak tengok cerita G-Force. Suka kartun mengalahkan adik dia.

lepas tu kitorang p mamam dulu...isi perut, sume pun lapa..pastu dia ada sebut nak makan Kenny Rogers sebelum2 ni...apa lagi, terus la aku bawak. Kat Terengganu x de Kenny Rogers..tapi agak mahal n makanannya biasa-biasa je..Nasihat aku, if nak makan spagetti, better korang buat sendiri sebab kalau makan kat Kenny Rogers atau Pizza Hut ker macam spagetti bodo je...macam orang slalu sebut, masak mee goreng bodo je..huhu sungguh biasa tapi harga luar biasa...


Siapa yang ramping kena makan nasi...aku order khas untuk dia...biar membesar skip..

 
Chocolate Mocha...sungguh manis menusuk kalbu..
sampai bulat matanya pandang kamera...tengah menahan manis...hehe



Me n her lil sis, Aishah.... jangan terkejut, she manage to finish the meal successfully...nampak tak yg dalam pinnggan tu, mmg licin dia makan sorang beserta dengan segelas besar air..huhu ni mesti kes abgnya tak singgah lunch masa perjalanan dr terengganu ke kuantan...


best jugak cerita ni..tak rugi tengok...ingatkan cerita kartun tapi rupanya cerita betul2. pasal 3 ekor guinea pig ni yang da di train khas setaraf dengan ejen FBI..diorang in a mission untuk dapatkan qualification to be real FBI agent...kelakar cite ni...bawakla anak2 or anak buah tgok cite ni...confirm x rugi duit anda.

End of day...
sangat puas hati walaupun dapat dating sekejap...
sangat puas hati walaupun dating bertiga...

No comments: