Tuesday, July 27, 2010

Lenora Cranberry n Liberty

Aku memang tengah dalam proses menyediakan persiapan kahwin aku...especially untuk barang hantaran...Tapi right now i am already in Sintok...UUM...sebabnya semester baru dah hampir 3 minggu bermula..hahaha sungguh lambat aku update sebab aku a bit busy this three weeks to settle what need to be sttled...terutamanya thesis aku yang nak didaftar n alhamdulillah semuanya dah selesai cuma menunggu aku ni insaf sikit untuk start buat thesis...hahahaaaa kena build up my spirit for this sem coz i am going to deal with 6 papers n a thesis...orang lain kurangkan jam kredit untuk akhir semester tapi aku terbalik pulak sebab siap pergi apply tambah lagi 2 jam kredit n menyebabkan aku punya rm80 terbang kepada bendahari uum...

 Owh...ini bukan persiapan kahwin aku...xkan la aku nak buat crocs ni untuk hantaran aku (walaupun aku ada memikir utk buat demikian tapi dengan crocs lebih sesuai as a last choice for hantaran shoes...hahaha)...

Ni Crocs baru aku namanya Crocs Lenora..sila berkenalan dengan beliau....aku beli ni dari link kat bawah ni...sila klik pada gambar ya...


Ya...aku mementingkan keselesaan dan aku juga bukan jenis yang 'habis madu sepah dibuang'. Disebabkan keselesaan yang dijanjikan maka aku pun x kisah untuk purchase crocs lagiu buat the 2nd time dari aku beli kasut RM20 then pakai x sampai 3 bulan dah rosak better aku beli kasut yang lebih mahal sikit tapi end up aku boleh lenjan selama lebih dari setahun...before this punya crocs (malindi watermelon yang juga sama dengan warna yang ni although this one is Lenora cranberry) aku dah pakai untuk 2 semester n this semester i still can use it walaupun kadang2 bila hujan agak licin...crocs lama tu dah jadi kasut kuliah n kasut jalan aku dah...Owh aku sudah bagi promo free untuk Crocs....Kasut aku ni kebetula ala2 pink...aku assume it will be red but once open the parcel its  pink..hahaha....jodoh aku dengan pink agaknya...

Aku sangat suka sama ini cotton Liberty..


With Loves,

No comments: