Wednesday, July 14, 2010

Santap Ke Sentap?

Makan2 time...Jumaat lepas sebelum aku balik Sintok Hutan Simpanku ni, en.Naza ajak aku pergi menonton wayang di Jaya Jusco Bukit Raja...of course la pergi malam disebabkan en.Naza bekerja pada hari tersebut... Kami pergi tengok cerita predator...nanti aku wat review filem tu ya....

Sebelum tengok wayang kami isi perut kat Nando's...time tu memang da agak lewat la dalam pukul 9 lebih n main menu iaitu chicken punya menu da habis..huhu frust betul...so kami order la mana yang ada.... Sila layan pictures di bawah ye....

En.Naza buat aksi silap mata dengan botol blackpepper


Yang munculnya ialah botol sos..hoho


Aksi lagak menahan pedas...Hot peri-peri


Macam2...


ha...ni dia menu yang en.Naza pilih...ayam yang bergantungan tu memang recomended la...memang sedap...fun fries pun masyuk...gemuk2 friesnya...this menu include air segelas is RM29.90... aku x tau la whether this is cheap or expensive...hahaha


Ready untuk masuk perut...


Yang ni menu aku...huhu sadis antarabangsa betul...hanya dengan rupa seperti ini aku terpaksa bayar RM10++...ini sangatlah tidak berbaloi...lagi sedap aku makan oblong yang sekarang femes terjual di tepi-tepi jalan nun ha...aku memang terkedu bila dapat hidangan ni...

But i admit that Nando's punya ayam panggang lagi best dr Kenny Rogers la...n sos dia pun pedas...tu yan bestnya...tapi dinasihatkan korang2 kalau nak makan kat Nando's x payah la order burger yang macam aku order tu...Sentapp...


With Loves,

No comments: