Friday, March 25, 2011

CONTEST ME AND HIJAB – KHUMAERA ISMAIL

Sila klik kat banner ni untuk sertai contest ini ya...
Haaa...da lama x sertai contest so once again aku merajinkan diri sertai contest maera ni...Maera ni yang aku perhatikan memang sangat rajin update blog...slalu gak blogwalking kat blog dia... Aku bosan sebenarnya tu yang mencuba nasib masuk contest ni...hehe..

So Maera, below are the pics of me untuk diterjah ya... =)


Aku suka pakai shawl mcm ni sebab senang je nak belit...pastu bahagian lebihnya xkira la panjang ke pendek, leh pinkan kat bahu sebelah...so x perlu nak risau tudung tu nampak selekeh coz memang akan beralun cantik je..kalau shawl tu lembut lagi cantik ia beralun
Ha..style ni pun aku suka sebab kalau shawl keras skit, leh wat stail macam ni je..yang ni pun x amik masa panjang nak pakai...pastu anak tudung lavender ni pun aku paling suka pakai...duua2 gambar aku pakai anak tudung yang sama..anak tudung ni membuatkan pengambilan masa memakai shawl menjadi lebih singkat n sangat sesuai bg yanng bermuka bulat macam aku...pastu aku suka sepit shawl aku yang blink2 tu tapi yang sadisnya aku telah kehilangannya...uwaaaaa  sedih betul =((
 Rakan2 yang aku nak tag ialah :

(sebab diorang ni memang rajin masuk contest2 ni..hehe)

p/s : hopefully aku menang la hendaknya..hehe n lagi best kalau hadiahnya sepit shawl mcm sepit shawl aku yang hilang tu...huhu dimanakah ko sepit..aku memerlukan mu..huuuu



With Loves,