Monday, March 28, 2011

Edisi Khas : Belakang Tabir 05022011

Ini merupakan edisi khas belakang tabir ya...Kredit to Abg Lin, my sepupu untuk gambar2 kat bawah ni ya... akhirnya ada jugak gambar belakang tabir di hari kejadian 05022011...Aku memang nak gambar belakang tabir macam ni tapi x kan la pengantin nak ke hulu ke hilir kat tempat orang memasak untuk amik gambar...huhu luckily abg lin aku amik gambr2 ni semua...

Gambar time malam kenduri...
Edisi melapah daging beramai2...
Daging kerbau n lembu.
Ni geng pulut kuning yang diketuai oleh mak ngah aku yang berbaju kelabu tu
Keadaan bangsal di pagi hari Kenduri
Para periuk belanga dah beratur menunggu giliran untuk dipanaskan
Ini geng memproses ayam
Rajin betul anak2 dara ni membersihkan ayam...bagus2, praktis ye cara nak masak..nanti nak kahwin mudah skit..

Para menantu Che Ngah (tokki aku) sedang gigih memotong sayur n buah...ha macam ni la menantu mithali..hehehe
Kenduri dah start da...
Geng Tuan Rumah
Geng pengantin tengah santap...
Sebelum ni nye entry gambar kat meja makan gelap..itu pasal aku upload semula gambar ni...
Antara tetamu yang hadir
Mau tau siapa jejaka berbaju biru ini....?
 *
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ha...ini lah dia bakal abag ipar aku...akhirnya ada jugak pics nya...sebelum ni time akak aku tunang, en.Amin ni main sorok2, malu nak bergambar...kantoi sudah dok berdating denga periuk belanga time kenduri kahwin aku...
Actually aku tunggu cd gambar kahwin aku dari mak andam aku kak nani...hopefully banyak lagi gambar yang menarik leh aku upload bila aku dapat cd tu nanti...


With Loves,

No comments: