Thursday, March 03, 2011

A Day Before....

Aku terlupa nak post this pictures...ni berlaku a day before my wedding day... 1st thing in the morning aku, my parents n sis pergi melawat kubur arwah abang aku...sedih bila mengenangkan dia tak ada sekali untuk meraikan majlis ni bersama...slalu kalau kenduri dia la yang rajin menolong n dia memang seorang yang rapat dengan saudara mara.... Alamak, aku xleh citer lebih2 la sebab aku cepat je sedih bila teringatkan dia...so just tengok je la gambar kat bawah ni ya...

Wah adik aku sangat rajin tolong kat bangsal...ni la dia bangsal di mana aktiviti masak memasak akan berlangsung...
Wah dia rajin ganda dua...tolong potong cili kering pulak...hehe
Khemah da terpasang da depan rumah tokki aku...
 Aku time ni tengah kat tingkap rumah sambil lihat khemah2 ni semua...haha dalam hati ada terbit rasa tak percaya yang khemah tu semua terpasang untuk majlis kahwin aku...aku rasa macam i am still young for this...mungkin ni sebab aku slalu tolong time makcik2 aku kahwin dulu n bila sampai turn aku, aku rasa macam dalam mimpi je...n satu lagi kemungkinan adalah sebab dalam hati aku ni aku sentiasa muda..hehehe sebab aku masih dikelilingi oleh rakan2 semasa sekolah aku dulu (yamie, shiela, ema, anis, nina) so pembesaran dan penambahan umur tu kurang dirasai..

Thanks to abg ra n pak moha (my mum youngest brother) sebab pasangkan tirai dalam bilik pengantin aku...slalu perempuan yang watkan bilik pengantin...tapi kali ni terbalik pulak...hehe
Ha...ni la rupa tirainya,...kredit to me for the flower kat tirai tu..heheh....alamak, bilik bersepah lagi la time ni...huhu
Ha..ni la antara persiapan yang dibuat...x sempat nak capture banyak gambar sebab semua orang sibuk time ni..nanti time akak aku, aku amik gambar banyak2.......


With Loves,

2 comments:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

hemm..aku pun penah rasa cm ko rasa...terasa kehilangan yg amat...tmbh2 mjlis buat pd tahun yg sama...tp bkn majlis aku..majlis adik aku..ramai yg nangis time 2...nak2 time nk bergambar sekeluarga...yg nengok pn dh nangis especially member rapat arwah n jiran terdekat...kami yg mmg adik beradik xyah ckp la...huhuhu...per2 pn dia dh aman di sana...mjlis ko pn berjalan lancar gak..cuma tnpa kehadiran arwah je kn..

KePOchi LaTTe said...

tu la pasal...aku redha je....