Thursday, March 17, 2011

Edisi Santai - Jeti Merang

Lagi gambar aku time kat Terengganu...kali ni santai kat Jeti Merang pulak...almaklumlah en.Naza aku ni kaki mancing tegar so aku ni mengikutkan aje...aku minat jugak mancing tapi x reti la pulak nak ikat mata kali...ari tu da pernah belajar lempar joran tapi dah lupa pulak..hahhaha.... time petang2 macam ni memang x ramai orang kat jeti ni so best la skit sebab sunyi je....leh layan perasaan...



Orang sibuk mancing aku sibuk amik gambar ...hehe





Kusyuk betul mancing...x ingat dah kat bini...huhu
Ni antara bot2 yang bawak pelancong ke Pulau Redang
Inai pun x ilang lagi kat kaki


Suka buat muka time amik gambar..huhu


kitorang memang slalu lepak kat sini kalau balik Terengganu...kat sini cantik , tenang je...aman sejahtera gitu... kesimpulannya Terengganu memang cantik especially pantainya...aku memang suka...n impian aku nak pegi Pulau Redang...tapi disebabkan kosnya agak mahal maka aku terpaksa simpan dulu hajat nak pergi sana...moga2 ada rezki aku masa akan datang...amin....

With Loves,

No comments: