Friday, March 11, 2011

Famili Baru

Meet my new family..ni keluarga belah en.Naza..adik beradik mak mertua aku...diorang berkampung di Batu Rakit sempena majlis sambut menantu.... Mak Ndak dengan Makcu n their families.....sangat mesra n peramah...mujur la macam tu so aku x de la kekok sangat... syukur sangat tuhan permudahkan semua ni untuk aku...sebelum ni meronda jugak kat Terengganu melawat makcik2 en.Naza yang sebelah arwah ayahnya...ada la dalam 3 buah rumah...aku ni tawakal je..maklum la masih kurang biasa bersemuka dengan orang2 tua...mujurlah dipermudahkan n semuanya selesai dalam waktu yang singkat,...dah memang adatla kalau baru kahwin kena datang rumah sedara mara untuk berkenalan....fuhhh tarik nafas panjang aku sebab dah lepas semua tu..

Pics kat bawah ni masa malam selepas majlis sambut menantu...mak mertua aku nak belanja adik beradiknya sebab dah penat lelah menolong time kenduri...so kami keluar makan ramai2....diorang memang sempoi n santai je...

Aku lupa la nama restoran ni...tapi tempat ni memang best..santai n memang full house time kitorang pergi...
Banyak lagi aku nak upload...hehe topup balik sebab dah lama x uppdate blog...


With Loves,

No comments: