Thursday, March 17, 2011

Nyum nyummm

Some of my home made food..hehe simple je untuk makan tengahari...saje je wat entry ni..., da lama pulak rasanya aku x wat entry makan2...slalu masak aku x sempat nak snap...

Ohooo, jangan salah faham...ni bukan menu makan pagi ye...ini menu makan tengahari...disebabkan en.Naza x rasa nak makan nasi so aku pun wat la makanan di atas ni..simple je asal kenyang...
Pengedil. daging burger, salad n telur makan with roti

Ha..yang ni pun menu makan tengahari...same with above reason, en.Naza x nak makan nasi so aku wat popia daging..hehe mudah je keje aku, x yah susah2 masak nasi...slalu malam baru makan berat skit...
Yang ni baru la menu makan malam...tapi yang ni special skit sebab yang ni en.Naza yang masak...
Hash potato, salad with cheese n daging cincang dengan sos lada hitam..
Nanti lain kali aku upload banyak2 lagi gambar...la ni kamera aku masuk wad sebab tu x banyak gambar aku upload...

With Loves,

No comments: