Tuesday, July 19, 2011

Dating Bertiga

Last nite en.naza and i have a dinner date with my sis and the dinner take place at D'One Steak. So this is my 2nd time eating here... 


 En.Naza kata, ini senyum lapar sebenarnya...

 Combo Steak again for en.Naza


 Aku try menu lain pulak kali ni... disebabkan x berapanak sihat, aku teringin makan yang berkhasiat n tekak teringin makan nasi.


Actually gambar dua ni adalah yang sama...aku lupa nasi ni grilled ke sizzling. Mybe sizzling rasanya..hehe x kisah la tapi boleh tahan jugak sedap n the daging were so very banyak dan mengenyangkan. Kalau nak kata macam daging masak padprik pun leh jugak kot sebab rasanya mmg similar. 

 Nyum nyum....


 My sis 

 Thanks to her sebab belanja dinner kali ni..hehe makan free memang bestttt...

 My sis makan Grilled chicken

Lepas makan, tibe-tibe en.Naza ajak makan durian pulak kat gerai depan I-City n nasib baik x jadi sebab aku memang sangat full house time tu n x de ruang dah nak sumbat... Tapi on the way balik ke Banting, dua-dua rasa dahaga giler. Aku rasa ni mungkin disebabkan masing-masinng dah terkena selsema sebab tu rasa dahaga je so we decide to stop at Binggo and minum-minum dulu. Time tu dah pukul 11lebih dah time tu...

 Kitorang siap order air bandung ais gelas besar (XL) lagi sebab dahaga sangat and this cost us RM6..huhu mahal ke murah? tapi memang besar la gelasnya n puas hati minum berdua...

 Hahaha siap order fries lagi tapi makan x habis ebab dah kenyang... air je yang habis..hehehe


Hepy sangat dapat sepnt time dengan en.naza. Time on the way dari Klang balik ke Banting kitorang borak-borak dalam keta lagi n sambil dengar lagu 'Percaya padaku' kumpulan Ungu and i were so touched with that songs which is so membuaikan hati n rasa sayu pulak sebab esoknya en.naza nak pergi kursus 3 ari meninggalkan aku...huhu layan jiwa2 dengan en.naza dalam kereta time tu.

No comments: