Monday, January 04, 2010

Me @ Ladang Tebu Terbesar Di Malaysia

New year 2010 aku n kawan-kawan sambut kat ladang tebu...mana lagi kalau bukan kat Perlis...Kebetulan hari tersebut kami rancang nak p beli barang-barang asas keperluan sempena masuk semester baru. Rancangan nak ke Tesco Mergong tapi ada pulak yang nak singgah Padang Besar sebab nak beli baju. Aku ikutkan aje lagipun bukan aku yang drive.



Aku dan mereka-mereka yang gila berfoto...time ni sempat singgah berhenti kat tepi jalan sebab nak amik gambar kat ladang tebu ni. tapi memang cantik kat sini...rasa macam nak berguling-guling je kat atas rumput yang menghijau tu...


Mereka lagi...

 
My roomate, Ina n I

 
Zana, Aku n Nina. Ni masa kat Padang Besar...isi perut dulu sebelum jalan sebab semua tak breakfast lagi pagi tu...
 
Ina, Sufi n Anis

Kami pekena nasi goreng je time ni sebab Nina la yang sibuk nak pekena Nasi Goreng Tom Yam..hahaha menngidam agaknya....Lagipun dia da sem last so lepas ni confirm payah la nak mai Perlis lagi.. Kat Padang Besar ni sempat la aku beli 3 botol pes tom yam..Da lama nak beli tapi tak berkesempatan... Lepas tu ada jugak aku belikan en.Naza aku Jersey. Kat sini memang ramai peminat bola borong Jersey...harga paling murah aku dapat time tu RM28. Kata kakak yang jual tu, tu la harga paling rendah dia boleh bagi...aku pun x tau la betul ke tidak...Kalau tak betul pun aku jugak yang dapat pahala kan..Lepas setel kat Padang Besar kami gerak p Tesco...agak  jauh jugak la...lebih kurang sejam baru sampai. Rasanya maybe lepas ni tak keluar da p mana2 sebab sem ni aku nak berjimat cermat... \(*o*)/

No comments: